Toimitusehdot ja tietosuoja

Tämä on Yrityksen henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste ja johannavalkonen.com toimitusehtojen kuvaus.

Laadittu 3.2.2024. Viimeisin muutos 26.1.2025.

1. Rekisterinpitäjä

Soulbond Oy (3372165-6)
Uudenkaupungintie 7 B 26
00350 Helsinki

johanna(a)soulbond.fi

2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö

Johanna Valkonen

johanna(a)soulbond.fi

3. Rekisterin nimi

Soulbond Oy:n asiakas- ja markkinointirekisteri.

4. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on

  • henkilön suostumus (dokumentoitu, vapaaehtoinen, yksilöity, tietoinen ja yksiselitteinen)

  • sopimus, jossa rekisteröity on osapuolena

  • Henkilötietolaki (523/1999) 10 JA 24 §

  • rekisteripitäjän oikeutettu etu (esim. asiakassuhde, työsuhde, jäsenyys)

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on yhteydenpito asiakkaiden kanssa, asiakassuhteen ylläpito, markkinointi sekä asiakassuhteen ja palveluiden kehittäminen.

Asiakkaalla on oikeus kieltää hänelle kohdistettu suoramarkkinointi.

Rekisterinpitäjä käsittelee tietoja itse sekä hyödyntää henkilötietojen käsittelyssä rekisterinpitäjän puolesta ja lukuun toimivia alihankkijoita.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat: henkilön nimi, asema, yritys/organisaatio, mahdollinen y-tunnus, yhteystiedot (puhelinnumero, sähköpostiosoite, osoitetiedot), www-osoite, sosiaalisen median profiilit, tiedot tilatuista palveluista ja niiden muutoksista, laskutustiedot, sekä muut asiakassuhteeseen ja tilattuihin palveluihin liittyvät tiedot.

Lisäksi rekisteri voi sisältää henkilön suoramarkkinointiluvat ja -kiellot, sähköpostilistalle liittymisen ajankohta ja liittymistapa; tieto sähköpostin avaamisesta ja sähköpostin linkkien klikkaamisesta sekä asiakkaan valmennusalustalle syöttämät tiedot.

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta mm. www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksista, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.

7. Henkilötietojen säilytysaika

Henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin nähdään tarpeelliseksi muun muassa asiakassuhteen ylläpitämistä, verkkosivujen ja sosiaalisen median hallinnointia ja kirjanpitoa varten. Tiedot poistetaan 5 vuoden kuluessa asiakassuhteen/tarpeen loppumisesta.

8. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Pääsääntöisesti Soulbond Oy ei siirrä tai luovuta asiakkaan henkilötietoja Euroopan unionin tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.

Tietoja voidaan tarvittaessa siirtää rekisterinpitäjän toimesta myös EU:n tai ETA:n ulkopuolelle henkilötietolain sallimilla tavoilla.

Rekisteröityjen henkilötietoja Soulbond Oy:n lukuun käsittelee:

  • Fennoa Oy

  • Sanni H (Tmi)

  • Odoo S.A.

  • ITACWT Limited / Systeme.io

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-pilvipalvelimilla kolmannen osapuolen toimesta, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu.

10. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista

Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

11. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet

Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä (”oikeus tulla unohdetuksi”). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

Toimitusehdot

1. Yleistä

johannavalkonen.com (Soulbond Oy), y-tunnus: 3372165-6, (osoite: Uudenkaupungintie 7 B 26, 00350 Helsinki) myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Näitä toimitusehtoja sovelletaan tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Toimitusehdot ovat voimassa 12.11.2024 alkaen ja niitä voidaan muuttaa ajoittain, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

2. Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden sisältö ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuotekuvauksen yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin, joten tarkastathan hinnat ostoskorista ennen tilauksen hyväksymistä. Tuotteiden hintoihin sovellettava arvonlisävero ilmenee kassalla.

3. Tekijänoikeudet

Verkkopalvelun johannavalkonen.com sisältöjen tekijänoikeudet kuuluvat Soulbond Oy:lle, ellei toisin ilmoiteta. Ostamalla käyttöoikeuden palveluihin asiakas ostaa oikeuden aineiston henkilökohtaiseen, ei-kaupalliseen käyttöön kaupan yhteydessä määritetyksi ajaksi. Tekijänoikeuksilla suojatun tiedon tallentaminen, kopioiminen, lainaaminen, luovuttaminen, levittäminen ja julkaisu ovat vastoin tekijänoikeuslakia. Minkäänlainen henkilökohtaisen, ei-kaupallisen käytön ulkopuolinen käyttö ilman Soulbond Oy:n kirjallista lupaa on ehdottomasti kielletty.

Tämän sopimusehdon vastaisesti menettelevä käyttäjä vastaa täysimääräisesti Soulbond Oy:lle tekijänoikeusrikkomuksellaan aiheuttamista vahingoista.

4. Maksaminen ja maksutavat

Voit tilata tuotteita lisäämällä tuotteet ostoskoriin ja maksamalla ne Stripe-palvelun kautta.

Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme.

Tekemäsi tilaus on sitova (lain mukainen peruuttamisoikeus huomioiden) ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

5. Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi Stripe -maksutavalla.

6. Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten tarkista antamasi sähköpostiosoite tilausta tehdessäsi.

Jos emme jostain syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

7. Toimitustapa

Maksettuasi tuotteen verkkokaupassa, saat sähköpostilla vahvistuksen tilauksesta.

8. Digitaalisen tuotteen toimitus- ja peruutusehdot

Kuluttajalla on oikeus peruuttaa tilaus 14 vrk aikana alkaen tilauksen maksupäivästä. Jos haluat peruuttaa tilauksen ja pyytää hyvityksen maksusta, ota 14 vrk sisällä yhteyttä palveluntarjoajaan sähköpostilla osoitteeseen johanna(a)soulbond.fi.

Palautamme tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

9. Vastuunrajoitus

Soulbond Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

10. Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä sähköpostitse sopiaksemme asian.

Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).